BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Molenda Karolina, Mykowska Aleksandra
Tytuł
Dylematy outsourcingu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 6, s. 40-44
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Strategia przedsiębiorstwa, Outsourcing
Enterprise management, Corporation strategies, Outsourcing
Abstrakt
Rynek usług outsourcingowych w Polsce posiada duży potencjał rozwojowy, ocenia się że wartość tego rynku rośnie o ok. 30-40 proc. rocznie. Przedstawiono kilka dylematów i możliwe ich rozwiązania, z jakimi mogą spotykać się firmy planujące swoją strategię marketingową.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu