BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czuba Michał
Tytuł
Marketing profesjonalnych usługodawców
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 6, s. 49-52
Słowa kluczowe
Marketing usług, Doradztwo, Doradztwo w biznesie, Usługi konsultingowe, Dystrybucja usług
Service marketing, Consultancy, Business consulting, Consulting services, Services distribution
Abstrakt
Usługi profesjonalne wyróżniaja się tym, iż świadczone sa przez wykwalifikowanych specjalistów. Do nich zaliczamy usługi doradcze. Omówiono przekroje i komponenty usługi doradczej, typy profesjonalnych usługodawców, czynniki decydujące o wyborze danego konsultanta oraz elementy typowej oferty usługowej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. M. V Thakor, A. Kumar: What is a professional service? A conceptual review and bi-national investigation, „Journal of Services Marketing", nr 1/2000. s. 66.
  2. M. Czuba: Jak sprzedawać usługi profesjonalne?, „Gazeta Ubezpieczeniowa", nr 39/2003, s 22.
  3. R. Middelton: Marketing Youself as an Infoguru, http://www.actionplan.com/infogurusample.html
  4. B. Edvardson: Management Consulting. s 7-10.
  5. P.S. Chan: How to Make Your Professional Services. „Management Decision", nr 7/1992.
  6. I. Weitman: Technical Consulting For a Living, Cedar Engineering Co, 1995.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu