BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Olejniczak Tomasz
Tytuł
Motywowanie partnerów w kanale dystrybucji
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 6, s. 53-55
Słowa kluczowe
Marketing partnerski, Dystrybucja
Partnership marketing, Distribution
Abstrakt
Obecność pośredników handlowych w procesie wymiany i dostrzeżenie wzrostu ich znaczenia powoduje, że koniecznym zadaniem dla producenta jest opracowanie instrumentów motywowania partnerów w kanale dystrybucji. Przedstawiono podstawy, jak producent ma wspierać handel. Wyróżniono etapy kształtowania programu motywacyjnego dla pośredników handlowych oraz zestaw działań motywowania partnerów w kanale dystrybucji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. U. Kłosiewicz - Górecka, B. Stomińska, „Nowe trendy w zarządzaniu sprzedażą artykułów żywnościowych", Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji Warszawa 2002, s.66-67.
  2. L.W. Stern, A.I. El-Ansary, A.T. Coughlan, „Kanały marketingowe", PWN Warszawa 2002, s. 364.
  3. „Dystrybucja jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstw na przełomie wieków XX i XXI." pod red. M. Strużyckiego, Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji Warszawa 2001, s. 38.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu