- Autor
- Lotko Aleksander
- Tytuł
- Kultura usług informatycznych
- Źródło
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2004, nr 5, s. 7-20, bibliogr. 8 poz.
- Słowa kluczowe
- Zarządzanie zasobami ludzkimi, Kultura organizacji, Zarządzanie, Usługi informacyjne
Human Resources Management (HRM), Corporate culture, Management, Information services - Abstrakt
- Artykuł stanowi próbę odpowiedzi na pytanie o źródo antagonizmu istniejącego na linii dostawca-klient zarówno w wewnętrznych działach informatyki jak i wśród zewnętrznych dostawców usług informatycznych. Dostrzega je w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Jako sposób, mogący stanowić rozwiązanie problemów dotyczących porozumienia dostawców usług i ich użytkowników wskazuje na wybrane koncepcje kultury organizacyjnej i kultury usług.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Altkorn J., red. (1995), Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków.
- Brilman J. (2002), Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
- Gibley J. (2000), IT Service Management - A Pragmatic Direction, w: World Class IT Service Management Guide, ten Hagen & Stam Publishers, The Hague, Netherlands.
- ITIL Books (2001), Managing IT Services. Service Support, Central Communication and Service Agency, London, United Kingdom.
- Lotko A. (2002), Zarządzanie poziomem usług informatycznych jako podstawa trwałych relacji na linii dostawca-klient, w: Materiały z Konferencji Naukowej Future 2002 -Zarządzanie Przyszłością Przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Lublin. Marek M., red. (1995), Podstawy ekonomiki przedsiębiorstw, ZSP, Szczecin.
- Meijers J. (2000), Organizational Improvement and Culture... Growth Deserves Space!, w: World Class IT Service Management Guide, ten Hagen & Stam Publishers, The Hague, Netherlands.
- Skrzypek E. (2000), Jakość i efektywność, Wydawnictwo UMCS, Lublin.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1641-0874
- Język
- pol