BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lotko Aleksander
Tytuł
Kultura usług informatycznych
Źródło
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2004, nr 5, s. 7-20, bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie zasobami ludzkimi, Kultura organizacji, Zarządzanie, Usługi informacyjne
Human Resources Management (HRM), Corporate culture, Management, Information services
Abstrakt
Artykuł stanowi próbę odpowiedzi na pytanie o źródo antagonizmu istniejącego na linii dostawca-klient zarówno w wewnętrznych działach informatyki jak i wśród zewnętrznych dostawców usług informatycznych. Dostrzega je w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Jako sposób, mogący stanowić rozwiązanie problemów dotyczących porozumienia dostawców usług i ich użytkowników wskazuje na wybrane koncepcje kultury organizacyjnej i kultury usług.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J., red. (1995), Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków.
  2. Brilman J. (2002), Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
  3. Gibley J. (2000), IT Service Management - A Pragmatic Direction, w: World Class IT Service Management Guide, ten Hagen & Stam Publishers, The Hague, Netherlands.
  4. ITIL Books (2001), Managing IT Services. Service Support, Central Communication and Service Agency, London, United Kingdom.
  5. Lotko A. (2002), Zarządzanie poziomem usług informatycznych jako podstawa trwałych relacji na linii dostawca-klient, w: Materiały z Konferencji Naukowej Future 2002 -Zarządzanie Przyszłością Przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Lublin. Marek M., red. (1995), Podstawy ekonomiki przedsiębiorstw, ZSP, Szczecin.
  6. Meijers J. (2000), Organizational Improvement and Culture... Growth Deserves Space!, w: World Class IT Service Management Guide, ten Hagen & Stam Publishers, The Hague, Netherlands.
  7. Skrzypek E. (2000), Jakość i efektywność, Wydawnictwo UMCS, Lublin.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0874
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu