BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gałecki Maciej
Tytuł
Tutorial - przewodnik nowego produktu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 9, s. 15-18
Słowa kluczowe
Produkt na rynku, Marketing produktu, Marketing bezpośredni, Narzędzia marketingu bezpośredniego
Product on the market, Product marketing, Direct marketing, Direct marketing tools
Abstrakt
Wiele badań i obserwacji dawno potwierdziło fakt, że bierny przekaz informacji, który nie wymaga interakcji ze strony użytkownika, nie jest efektywny. Dziś w skomputeryzowanym świecie wzbudzenie zaangażowania i wywołanie interakcji ze strony użytkownika wydaje się być stosunkowo łatwym zadaniem. Jednym z narzędzi, które to ułatwiają, są zdobywające obecnie popularność tutoriale - aplikacje pozwalające na zaprezentowanie w pełni walorów produktu w całkowicie interaktywny sposób. Autor przedstawia wykorzystywanie tutoriali wprowadzając na rynek nowe produkty bądź usługi.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu