BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowakowska-Godun Anna
Tytuł
Sprzedaj się w hipermarkecie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 9, s. 26-29
Słowa kluczowe
Reklama, Formy reklamy, Efektywność reklamy
Advertising, Advertising forms, Advertising efficiency
Abstrakt
Dynamicznie rozwija się nowa forma wsparcia produktów - segment reklamy w miejscu sprzedaży. Pojawieniu się reklamy w tym miejscu sprzyja rozwój nowoczesnych kanaów dystrybucji, czyli hipermarketów, w których tygodniowa liczba transakcji może sięgać nawet 50 tysięcy. Przedstawiono, jak w praktyce producenci wykorzystują reklamowy potencjał tkwiacy w miejscu sprzedaży.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu