- Autor
- Szydzińska Kinga
- Tytuł
- Promocja opakowaniem
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2004, nr 9, s. 30-32
- Słowa kluczowe
- Marka produktu, Pozycjonowanie marki, Zarządzanie produktem, Opakowania
Product brand, Brand positioning, Product management, Packaging - Abstrakt
- Promocje sprzedaży z wykorzystaniem opakowania produktu odgrywają szczególną rolę w przypadku dóbr szybko zbywalnych, zwłaszcza sprzedawanych w sieciach samoobsługowych. Przedstawiono warunki skuteczności promocji komunikowanej z wykorzystaniem opakowania.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol