BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szydzińska Kinga
Tytuł
Promocja opakowaniem
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 9, s. 30-32
Słowa kluczowe
Marka produktu, Pozycjonowanie marki, Zarządzanie produktem, Opakowania
Product brand, Brand positioning, Product management, Packaging
Abstrakt
Promocje sprzedaży z wykorzystaniem opakowania produktu odgrywają szczególną rolę w przypadku dóbr szybko zbywalnych, zwłaszcza sprzedawanych w sieciach samoobsługowych. Przedstawiono warunki skuteczności promocji komunikowanej z wykorzystaniem opakowania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu