BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zieliński Marek
Tytuł
Koszty udziału w targach
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 9, s. 38-40
Słowa kluczowe
Koszty w przedsiębiorstwie, Targi, Marketing wystawienniczy, Promocja przedsiębiorstwa, Komunikowanie w biznesie, Komunikowanie marketingowe, Przedsiębiorstwo na rynku
Costs in companies, Fair, Exhibit marketing, Promotion of enterprise, Business communication, Marketing communication, Enterprise in the market
Abstrakt
Targi są instrumentem marketingu, umożliwiającym prezentację rzedsiębiorstwa i jego produktów czy usług. Pierwszym etapem przygotowania do udziału w imprezie targowej jest ustalenie budżetu targowego. Przedstawiono przykładowy arkusz kallulacyjny.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu