BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stachowicz-Stanusch Agata
Tytuł
Czy CRM opłaca się niedużej firmie?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 9, s. 41-43
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta, Informatyczne systemy zarządzania
Customer Relationship Management (CRM), Customer service, Management Information Systems
Abstrakt
Oprogramowanie CRM może doskonale usprawnić pracę działów marketingu, sprzedaży, serwisu, windykacji, a menedżerom pomóc w zarządzaniu niewielkim zespołem pracowników. Artykuł jest omówieniem jakie wydatki wchodzą w grę wdrażając system CRM, jakie są korzyści oraz jak obliczamy koszty i zyski wdrożenia. Autor analizując powyższe aspekty wyciąga wnioski, iż udane wdrożenie systemu CRM także w niedużej firmie jest bardzo opłacalną i szybko zwracającą się inwestycją.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu