BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziadkiewicz Anna
Tytuł
Konferencja prasowa na miarę firmy
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 9, s. 58-61
Słowa kluczowe
Public relations, Komunikowanie marketingowe
Public relations, Marketing communication
Abstrakt
Konferencje prasowe organizowane są po to, aby zaprezentować informacje rzeczywiście ważne - takie, które zaintrygują dziennikarzy do tego stopnia, że chętnie skorzystają z zaproszenia. Omówiono etapy dobrze zorganizowanej konferencji, czyli przygotowanie konferencji, jej przebieg oraz również ważny etap pokonferencyjny.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu