BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zawadzki Artur, Bieńkowska Grażyna
Tytuł
Crossmediowy budżet reklamowy
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 9, s. 62-65
Słowa kluczowe
Reklama, Formy reklamy, Media reklamowe, Reklama w internecie, Badania marketingowe
Advertising, Advertising forms, Advertising media, Internet advertising, Marketing research
Abstrakt
Poruszono temat badań crossmediowych, których głównym celem jest dostarczenie wiedzy o konsumpcji mediów. Dysponując tą wiedzą, możliwe jest wskazanie właściwej kompozycji mediów i stopnia natężenia kampanii reklamowej w każdym z nich. O efektywności środków przeznaczonych na kampanię reklamową przesądza ich właściwa alokacja.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu