BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Klosowska-Kustosz Katarzyna
Tytuł
Coaching czy dywanik?
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2004, nr 6, s. 80-81
Słowa kluczowe
Szkolenia, Rozwój zawodowy pracownika, Kierownicy w przedsiębiorstwie
Training, Professional development of employees, Managers in a enterprise
Abstrakt
Autorka przedstawia jakie warunki powinny być spełnione, aby coaching był skuteczny.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu