BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grzywacz Jacek
Tytuł
Fachowiec potrzebny od zaraz
Źródło
Bank, 2006, nr 2, s. 22-23
Słowa kluczowe
Sprzedaż osobista, Marketing bankowy, Marketing, Strategia obsługi klienta, Zarządzanie zadowoleniem klientów
Personal selling, Bank marketing, Marketing, Customer service strategy, Customer satisfaction management
Abstrakt
W wielu bankach sprzedaż osobista nadal odgrywa dużą rolę. Przedsiębiorcy oczekują, że ich bank będzie mobilnym partnerem biznesowym o wysokich uprawnieniach decyzyjnych, potrafiącym wybrać najlepszy dla ich firmy zestaw usług. W artykule znaleźć można informacje o znaczeniu sprzedaży osobistej, o tym jak należy traktować klienta banku oraz o obszarach, które wymagają interwencji ze strony menedżerów wyższego szczebla. Osiągnięcie wysokiej efektywności przy sprzedaży wymaga nie tylko kompleksowego systemu zarządzania nią, lecz także zastosowania środków właściwie oddziaływujących na pracowników.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu