BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stańczyk-Hugiet Ewa
Tytuł
O istocie strategii wiedzy
Źródło
Przegląd Organizacji, 2004, nr 7-8, s. 6-8, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Strategia przedsiębiorstwa, Zarządzanie strategiczne, Przewaga konkurencyjna, Wiedza
Corporation strategies, Strategic management, Competitive advantage, Knowledge
Abstrakt
Artykuł poświęcono tematyce strategii wiedzy. Przybliżono jej definicję. Podjęto próbę umiejscowienia strategii wiedzy w strategii ogólnej przedsiębiorstwa. Podkreślono, że strategia wiedzy nie jest tożsama ze strategiami zarządzania wiedzą.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. BARNEY J., B., Firm Resources and Sustained Competitive Advantage, „Journal of Management" 1991, vol. 17, nr 1.
  2. JONES P.H., Knowledge Strategy: Aligning Knowledge Programs to Business Strategy, KM World September 2000.
  3. MANVILLE B., FOOTE N., Strategy as if Knowledge Mattered, „Fast Company Magazine" 2003, nr 3.
  4. OBŁÓJ K., Strategia organizacji, PWE, Warszawa 1998.
  5. SKYRME D.J., Developing a Knowledge Strategy, „Strategic Planning Society" 1998, nr 1.
  6. WAWRZYNIAK B., Polityka strategiczna przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 1989.
  7. ZACK M.H., Developing a Knowledge Strategy, „California Management Review" 1999, vol. 41, nr 4.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu