BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szymańska Dorota
Tytuł
Zmiany organizacyjne przedsiębiorstw produkcyjnych jako efekt globalizacji na przykładzie Polski
Źródło
Przegląd Organizacji, 2004, nr 7-8, s. 20-22, bibliogr. 18 poz.
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo produkcyjne, Globalizacja działań przedsiębiorstwa, Zmiany organizacyjne, Hipermarkety, Sieci handlowe
Production enterprise, Globalization of enterprise activity, Organisational change, Hypermarkets, Chain stores
Abstrakt
W artykule przedstawiono wpływ procesów globalizacyjnych zachodzących w sieciach hipermarketów na sposób prowadzenia działalności przez globalne przedsiębiorstwa produkcyjne. Wskazano tendencje przyszłych zmian organizacyjnych w przedsiębiorstwach produkcyjnych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. [I] AUGUSTYNOWICZ S. [2002.03.28], Handel 2001, „Supermarket News".
  2. AUGUSTYNOWICZ S. [2002.04.17], Badania rynku, „Supermarket News".
  3. AUGUSTYNOWICZ S. [2002.10.02 ], Polski pejzaż detaliczny, „Supermarket News".
  4. BOGUCKA D. [2003.09.01], Ekspansja hipermarketów, „Gazeta Prawna".
  5. CZERMIŃSKI A. [2001], Zarządzanie organizacjami, Toruń, Dom Organizatora.
  6. GIERSZEWSKA G., WAWRZYNIAK B. [2001], Globalne wyzwania dla zarządzania strategicznego, Warszawa, Poltext.
  7. GORYNIA M., OWCZARZAK R. [2004], Podstawy teorii internalizacji i globalizacji działalności przedsiębiorstw, „Gospodarka Narodowa" 1-2.
  8. KASIEWICZ S. [2003], Globalizacja przedsiębiorstw - polskie dylematy, Warszawa, Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej.
  9. PIASECKI J. [2003],Nadchodzi czas dyskontów, „Gazeta Prawna".
  10. REILLY R. [1993], Globalizing Management. Creating and Leading the Competitive Organisation, New York, J. Wiley and Sons, Inc.
  11. RUGMAN A. [2003], Globalization and the Regional Multinationals-ElBA.
  12. RYMARCZYK J. [1996], Internacjonalizacja przedsiębiorstwa, Warszawa, PWE.
  13. SCHROEDER R.G. [1993], Operation Management. Decisions Making the Operations Function, Fourth Edition, Me Graw - Hill, Inc.
  14. TICHY N. M. [1993], Globalizing Management. Creating and Leading the Competitive Organisation, New York, J. Wiley and Sons, Inc.
  15. WASILEWSKA-WĘGRZYN M. [15-17.11.2002], Zwyczajna marka bez marki, „Gazeta Prawna".
  16. WEICK K. E. [1993], Globalizing Management. Creating and Leading the Competitive Organisation, New York, J. Wiley and Sons, Inc.
  17. WHITWAM D. [July-August 1985], Right Way to Go Global: an Interview with Whirlpool COO David Whitwam, „Harvard Business Review".
  18. YIP G.[2004], Strategia globalna, Warszawa, PWE.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu