BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Andrzejewska Olga
Tytuł
Polski rynek obuwia
Źródło
Boss-Gospodarka, 2004, nr 9, s. 83-94
Słowa kluczowe
Przemysł obuwniczy, Rynek obuwniczy, Produkcja obuwia, Dystrybucja produktu, Handel zagraniczny, Prognozy gospodarcze, Szara strefa
Shoe industry, Shoe market, Footwear manufacturing, Product distribution, Foreign trade, Economic forecast, Informal economy
Abstrakt
Polski rynek obuwia już tylko w 5 procent należy do polskich fabryk, bowiem gros towarów pochodzi z importu. W tych warunakch krajowi producenci próbują poprawiać swoje wyniki, poszukując nowych odbiorców za granicą, ugruntowując pozycję w wybranych segmentach rynku wewnętrznego i rozwijając własne sieci sprzedaży. Jednakże bolączką tej branży jest nadal szara strefa. Materiał zawiera także wykaz najważniejszych liderów branży obuwniczej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu