BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lach Janusz, Krzywosz-Rynkiewicz Beata
Tytuł
Postawy a wartości
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2004, nr 8, s. 8-12
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Tożsamość korporacyjna, Kultura organizacji, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Wartości w biznesie, Studium przypadku
Enterprise management, Corporate identity, Corporate culture, Human Resources Management (HRM), Values ​​in business, Case study
Firma/Organizacja
Heinz Polska
Abstrakt
W 2001 r. w europejskich firmach należących do koncernu Heinz wprowadzono wspólny system wartości korporacyjnych. Uznano, że to właśnie kultura organizacyjna pomoże jej osiągnąć przewagę konkurencyjną. Przedstawiono, jak funkcjonuje model kompetencyjny oparty na korporacyjnym systemie wartości w firmie Heinz Polska.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu