BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wojtaś Anita
Tytuł
Reputacja - cenna i doceniana
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2004, nr 8, s. 13-16
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Wizerunek przedsiębiorstwa, Public relations
Enterprise management, Company image, Public relations
Abstrakt
Jak firmy działające na polskim rynku kształtują swój wizerunek - według raportu firmy Communication Partners Sp. z o.o. Ankietę przeprowadzono w 60 przedsiębiorstwach różnych branż na terenie Polski na przełomie lat 2003/2004. Badanie dostarczyło odpowiedzi na pytania: czy na kształtowanie wizerunku firmy wpływa struktura jej zatrudnienia, jaką rolę odgrywa reputacja przedsiębiorstwa w procesie rekrutacji, na opinii jakich grup zawodowych zależy szczególnie pracodawcom.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu