BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ignacionek Elżbieta
Tytuł
Techniki wywierania wpływu w merchandisingu
Źródło
Poradnik Handlowca, 2004, nr 8, s. 49-50
Słowa kluczowe
Merchandising, Techniki sprzedaży, Psychologia sprzedaży
Merchandising, Sales techniques, Sales psychology
Abstrakt
Omówiono takie elementy merchandisingu jak: czas, atmosfera w sklepie, aranżacja powierzchni sklepowej i cena. Przybliżono ich umiejętne wykorzystanie w oddziaływaniu na klienta w placówce handlowej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu