BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sadkowski Leszek
Tytuł
Handel imionami
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 42, s. 26-27
Słowa kluczowe
Strategia zmiany wizerunku marki, Wizerunek banku, Wizerunek przedsiębiorstwa, Marka banku, Marka przedsiębiorstwa
Rebranding, Bank image, Company image, Bank brand, Enterprise's brand
Abstrakt
Artykuł podejmuje problem zmian polskich nazw banków bądź przedsiębiorstw. Proces ten zwany rebrandingiem, zdaniem specjalistów, może pomóc firmie w określeniu swojego miejsca na rynku, wzmocnić wizerunek w oczach klientów lub podkreślić konkurencyjność.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu