BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sobczak Karolina
Tytuł
Avansować w megaskali
Źródło
Profit, 2004, nr 9, s. 34-37
Słowa kluczowe
Artykuły gospodarstwa domowego, Sprzedaż produktu, Przedsiębiorstwo handlowe, Strategia przedsiębiorstwa, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Studium przypadku
Household articles, Product sales, Commercial enterprises, Corporation strategies, Enterprise competitiveness, Case study
Firma/Organizacja
Avans
Abstrakt
Omówiono sukces rynkowy firmy Avans, zajmującej się sprzedażą elektroniki i sprzętu gospodarstwa domowego. Jej szefowie chcą opanować jedną trzecią rynku RTV i AGD.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-9367
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu