BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zupok Sebastian
Tytuł
Rynek napojów bezalkoholowych w Polsce
Non-alcoholic Beverages Market in Poland
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2004, nr 9, s. 64-70
Słowa kluczowe
Napoje bezalkoholowe, Rynek napojów bezalkoholowych, Artykuły spożywcze, Badanie rynku, Potencjał rozwojowy
Soft drinks, Non-alcoholic beverages market, Foodstuffs, Market research, Development potential
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule zaprezentowano analizę potencjału polskiego rynku napojów bezalkoholowych od początku lat dziewięćdziesiątych w oparciu o dane zebrane w czasie prowadzonych badań przedsiębiorstw tej branży. Rynek ten jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się w grupie dóbr szybkozbywalnych. Istnieją duże możliwości dalszego wzrostu tego rynku.

The article presents an analysis of the potential of Polish non-alcoholic beverages market based on the data gathered from the research on the companies from this sector. The market of non-alcoholic beverages in Poland belongs to the fastest growing dynamics in the group of FMCG. Still, there is a great development potential in this market.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu