BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Unold Jacek
Tytuł
Metodyka tworzenia systemu informacyjnego marketingu
Formation Methodology of Marketing Information Systems
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (4), 2001, nr 913, s. 94-101, bibliogr. 7 poz.
Tytuł własny numeru
Informatyka ekonomiczna : wybrane zagadnienia
Słowa kluczowe
System informacyjny, Marketingowy system informacyjny, Zarządzanie marketingowe
Information system, Marketing information system, Marketing management
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie zarysu metodyki tworzenia systemu informacji marketingowej (SIM) oraz omówienie założeń poszczególnych etapów tego procesu.

The article presents the basic stages of the creation of Marketing Information Systems (MkIS). The approach consists of two general phases: preparatory stage and design and implementation stage. The effectiveness of the system will depend on accuracy of respective stages of the formation process. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Domański T., Kowalski P. (2000): Marketing dla menedżerów. Łódź: PWN.
  2. Duliniec E. (1999): Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Warszawa: PWN.
  3. Kolbusz E. (1993): Analiza potrzeb informacyjnych przedsiębiorstw - podstawy metodologiczne. Szczecin: Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego.
  4. Lucas H.C. (1985): The Analysis, Design and Implementation of Information Systems. Singapore: McGraw-Hill.
  5. Nowicki A. (1999): Strategia doskonalenia systemu informacyjnego w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Wroclaw: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej.
  6. O'Connor J., Galvin E. (1997): Marketing and Information Technology. The Strategy, Application and Implementation of IT in Marketing. London: Financial Times, Pitman Publishing.
  7. Unold J. (2000): Reengineering procesów zarządzania przedsiębiorstwem. "Przegląd Organizacji" nr 9.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1507-3858
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu