BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowalczyk Artur
Tytuł
Sprzedać produkt hipoteczny (ale jak?)
Źródło
Bank, 2004, nr 7-8, s. 36-37
Słowa kluczowe
Kredyt mieszkaniowy, Produkt, Sprzedaż produktu, Dystrybucja produktu, Obsługa klienta
Housing loan, Product, Product sales, Product distribution, Customer service
Abstrakt
Zwrócono uwagę, że nawet najbardziej wyrafinowane promocje kredytów mieszkaniowych nie zawsze przekładają się na wielkość sprzedaży. Ważny jest wysokiej jakości system dystrybucji i obsługi klienta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu