BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rolek Marzena
Tytuł
Mam firmę, a kto ma bank?
Źródło
Bank, 2004, nr 7-8, s. 33-35
Słowa kluczowe
Współpraca przedsiębiorstw z bankami, Rynek usług finansowych, Przewaga konkurencyjna, Konkurencyjność banków, Usługi bankowe, Jakość usług, Obsługa klienta
Cooperation of companies with banks, Financial services market, Competitive advantage, Banks' competitiveness, Banking services, Quality of services, Customer service
Abstrakt
Podjęto próbę odpowiedzi na pytanie o czynniki decydujące o wyborze danego banku przez firmę. Zaakcentowano, że największą wartością dla każdego banku są pracownicy stanowiący gwarancję profesjonalizmu i utrzymania jakości świadczonych usług na najwyższym poziomie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu