BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Komisarczuk Paweł
Tytuł
Dobre strony
Źródło
Businessman Magazine, 2004, nr 10, s. 92-97
Słowa kluczowe
Internet, Wizerunek przedsiębiorstwa, Serwis internetowy, Reklama
Internet, Company image, Website, Advertising
Abstrakt
Wiele polskich firm posiada słabe strony internetowe. Przyczyną tego jest niewykorzystanie możliwości, jakie daje sieć, a to może zaszkodzić wizerunkowi. Ważnym elementem pomagającym stworzyć stronę jest Content Management System - system wydawania treści. Najważniejszą cechą CMS jest to, że można prowadzić serwis w ogóle nie znając się na internecie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu