BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Remisiewicz Małgorzata, Romański Wojciech
Tytuł
Trampolina w przyszłość
Źródło
Businessman Magazine, 2004, nr 10, s. 34-36, 38-43
Słowa kluczowe
Marka produktu, Strategia marketingowa, Rozwój przedsiębiorstwa, Zarządzanie przedsiębiorstwem
Product brand, Marketing strategy, Enterprise development, Enterprise management
Abstrakt
Businessman Magazine już po raz drugi nagrodził tytułem "Marki przyszłości" te branże, które zdaniem ekspertów najstaranniej przygotowały się do swojego rozwoju. Ich twórcy łączą wizję i oryginalny pomysł na biznes z determinacją, odwagą, myśleniem w kategoriach biznesu już nie polskiego, ale przynajmniej regionalnego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu