- Autor
- Kościański Jacek
- Tytuł
- Początek hossy : Polska reklama
- Źródło
- Nowe Życie Gospodarcze, 2004, nr 17, s. 27
- Słowa kluczowe
- Rynek reklamy, Media reklamowe, Media
Advertising market, Advertising media, Media - Firma/Organizacja
- Unia Europejska (UE)
European Union (EU) - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Z analiz CR Media Consulting wynika, że polski rynek reklamy najgorsze ma już za sobą. Od 2003 roku można mówić o jego wzroście. Prognozy do 2006 r. są jeszcze bardziej optymistyczne. Nadal jednak czeka nas długi pościg za krajami UE, które na reklamę wydają znacznie więcej niż my.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1234-5784
- Język
- pol