BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kościański Jacek
Tytuł
Początek hossy : Polska reklama
Źródło
Nowe Życie Gospodarcze, 2004, nr 17, s. 27
Słowa kluczowe
Rynek reklamy, Media reklamowe, Media
Advertising market, Advertising media, Media
Firma/Organizacja
Unia Europejska (UE)
European Union (EU)
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Z analiz CR Media Consulting wynika, że polski rynek reklamy najgorsze ma już za sobą. Od 2003 roku można mówić o jego wzroście. Prognozy do 2006 r. są jeszcze bardziej optymistyczne. Nadal jednak czeka nas długi pościg za krajami UE, które na reklamę wydają znacznie więcej niż my.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-5784
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu