BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Moroz Mirosław
Tytuł
Znaczenie Internetu dla małych i średnich przedsiębiorstw
Importance of the Internet for Small and Medium Enterprises
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (4), 2001, nr 913, s. 168-179, bibliogr. 12 poz.
Tytuł własny numeru
Informatyka ekonomiczna : wybrane zagadnienia
Słowa kluczowe
Internet, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Elektroniczna Wymiana Danych
Internet, Small business, Electronic Data Interchange (EDI)
Uwagi
summ.
Abstrakt
Korzystanie z Internetu jest szczególnie ważne dla małych i średnich przedsiębiorstw. Zastosowanie go, jak również technologii pochodnych jak intranet czy extranet może być jedną z dróg podnoszenia konkurencyjności danego przedsiębiorstwa w odniesieniu do innych małych i średnich przedsiębiorstw.

The article presents the problem of role of the Internet in Small and Medium Enterprises (SME's). For SME's the Internet could be a chance for dynamic development. In special cases using the Internet technology in SME's may reduce a gap in economic position between SME's and big companies. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. eEurope takes off, Andersen Consulting 1999, dane za: S. Bartosik, E-commerce - szansa czy zagrożenie. "Neumann Management Review", luty 2000.
  2. Korper S., Ellis J.: The E-Commerce Book. Building the E-Empire. San Diego: Academic Press 2000.
  3. Kowalska J.: Dobra zabawa z www. "Gazeta Wyborcza" 2000 (z 19.10).
  4. Leszczuk M.: E-commerce a usługi transmisji danych. "Internet" 2000 nr 3.
  5. Maddox K., Blankenhorn D.: Web Commerce. Building a Digital Business. New York: John Wiley & Sons 1998.
  6. Malone T.W., Laubacher R.J.: The Dawn of E-Lance Economy. "Harvard Business Review" 1998 September-October.
  7. Rockwell B.: Using the Web to Compete in a Global Marketplace. New York: John Wiley & Sons 1998.
  8. Selling on the Internet: How to Get Started and How Much Does it Cost? "E-commerce Times" 2000 November 28 (wersja on-line: www.ecommercetimes.com).
  9. Szapiro T., Ciemniak R.: Internet - nowa strategia firmy. Warszawa: Difin 1999.
  10. Szczepanik R.: Sześć sekund na decyzję. "Businessman Magazine" 2000 listopad.
  11. Trojański M.: W sieci coraz gęściej. "Businessman Magazine", Dodatek E-biznes, maj 2000.
  12. Yaffie D.B., Cusumano M.A.: Judo Strategy. The Competitive Dynamics of Internet Time. "Harvard Business Review", January-February 1999.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1507-3858
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu