BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Burlita Augustyna
Tytuł
Informacyjne aspekty funkcjonowania polskich przedsiębiorstw na jednolitym rynku europejskim
Źródło
Przegląd Organizacji, 2007, nr 4, s. 24-27
Słowa kluczowe
Jednolity rynek wewnętrzny, Informacja w podejmowaniu decyzji, Źródła informacji, Informacja biznesowa, Informacja dla potrzeb zarządzania, Badania ankietowe
European Single Market, Information in decision making, Information source, Business information, Information for management needs, Questionnaire survey
Uwagi
summ.
Kraj/Region
Region zachodniopomorski
Zachodniopomorskie Region
Abstrakt
W artykule omówiono wyniki badania ankietowego przeprowadzonego w 2005 roku wśród przedsiębiorstw Regionu Zachodniopomorskiego. Jego celem była ocena stanu wiedzy przedsiębiorstw o rynku Unii Europejskiej, źródeł wiedzy i sposobów jej pozyskiwania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. T. H. ERIKSEN, Tyrania chwili. Szybko i wolno płynący czas w erze informacji, PIW, Warszawa 2003, s. 5-28.
  2. M. JUREK, D. KORNACKA, Wybrane zasoby niematerialne i ich rola w przedsiębiorstwie, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, nr 851, Wrocław 2000.
  3. U. KŁOSIEWICZ-GÓRECKA, Informacja a wzmacnianie pozycji małych i średnich firm na jednolitym rynku wewnętrznym Unii Europejskiej, [w]: Euromarketing. Strategie przedsiębiorstw na rynku europejskim, red. J. W. WIKTOR, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2005, s. 198. M. MURAWSKA, Strategiczne znaczenie wiedzy w procesie kształtowania wartości rynkowej przedsiębiorstwa, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, nr 940, Wrocław 2002.
  4. J. OLEŃSKI, Ekonomika informacji, PWE, Warszawa 2001, s. 27.
  5. J. PENC, Strategia zarządzania, cz. I, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1994, s. 3, 83. R. PIECZYKOLAN, Informacja marketingowa, PWE, Warszawa 2000, s. 12-17.
  6. M. SZCZEPANIEC, Informacje rynkowe a sukces ekonomiczny firmy, "Marketing i Rynek" 2000, nr 2. J. UNOLD, Systemy informacyjne marketingu, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 2001, s. 13-15.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu