BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Łoboz Iwona
Tytuł
Badanie efektywności kampanii reklamowych w Internecie
Research Effectivaness of Advertising Campaign in Internet
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (4), 2001, nr 913, s. 205-213, bibliogr. 8 poz.
Tytuł własny numeru
Informatyka ekonomiczna : wybrane zagadnienia
Słowa kluczowe
Internet, Kampanie reklamowe, Efektywność reklamy
Internet, Advertising campaign, Advertising efficiency
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono obecnie stosowane sposoby i wskaźniki oceny skuteczności kampanii reklamowych w Internecie.

Together with the development the information technology (IT) are standing up continually new tools to research effectiveness of advertising in forms the applications, which automatic point at results for the definite moment advertising campaign. This article represents at present applied means and index estimation effectiveness of advertising campaign in Internet. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Nowak L.: Sposoby mierzenia efektywności reklamy bannerowej, http://www.net-markets.pl
  2. Rudnicki K.: Sukces w mailingu. "Marketing w Praktyce" 1998 nr 5-6.
  3. http://www.emarketing.pl/index.phtml?s=1&p=2&k=279
  4. Golonka K.: Ad Serwer w praktyce. "Modern Marketing" 2000 nr 3.
  5. Wyszyński B.: Bannerem w cybernautę. "Marketing Serwis" 1999 nr 5.
  6. Długiewicz P.: Serwery reklamowe. "Modern Marketing" 1999 nr 6 i 2000 nr 1.
  7. Formy reklamy w Internecie. W: Prawo i praktyka w reklamie. Warszawa: Wyd. Verlag 2000.
  8. Sznajder A.: Sztuka promocji, czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę. Warszawa: Businessman 1993.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1507-3858
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu