BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hebda Marek
Tytuł
Opiekun nie zawsze doradzi
Źródło
Gazeta Bankowa, 2004, nr 45, s. 12-13
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta, Banki komercyjne, Usługi bankowe, Badania konsumenckie, Agencje badań marketingowych, Klient korporacyjny
Customer Relationship Management (CRM), Customer service, Commercial banks, Banking services, Consumer research, Marketing research agencies, Corporate customer
Abstrakt
Istnieje wyraźna rozbieżność między oczekiwaniami firm a podejściem banków do obsługi klientów korporacyjnych. Artykuł analizuje wyniki badań, które przeprowadziła firma zeb/rolfes.schierenbeck.associates nad rolą opiekuna klienta korporacyjnego w polskich bankach. Badanie miało na celu zrozumienie oczekiwań przedsiębiorstw wobec opiekuna klienta oraz uzyskanie opinii przedsiębiorstw na temat ich obecnych opiekunów.Wyniki badań przedyskutowane zostały rownież z kadrą menadżerską polskich banków. W wyniku tych spotkań zweryfikowano kilka hipotez dotyczących efektywnego modelu obsługi firm, jaki mógłby zostac wprowadzony w polskich bankach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu