BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Druszcz Krzysztof, Stawiszyński Marcin
Tytuł
Narzędzie wyboru
Źródło
Gazeta Bankowa, 2004, nr 45, s. 32-33
Słowa kluczowe
Usługi bankowe, Marketing internetowy, Obsługa klienta
Banking services, e-marketing, Customer service
Uwagi
Zawiera trzy ramki: "Zalety kalkulatorów finansowych jako narzędzia e-marketingu", "Co sprawia, że internauci chętnie korzystają z kalkulatorów", "Rodzaje kalkulatorów dostępnych w serwisach internetowych banków"; wykres: "Liczba użytkowników kalkulatorów kredytów hipotecznych MultiBanku (w tys.)".
Abstrakt
Artykuł poświęcony jest internetowym kalkulatorom finansowym. Autorzy przedstawiają rodzaje kalkulatorów dostępnych w serwisach internetowych banków, omawiają ich wartość jako narzędzia e-marketingu i określają wymogi jakie muszą spełniać dobrze skonstruowane interaktywne kalkulatory finansowe aby stać się narzędziem doradczym dla klienta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu