- Autor
- Druszcz Krzysztof, Stawiszyński Marcin
- Tytuł
- Narzędzie wyboru
- Źródło
- Gazeta Bankowa, 2004, nr 45, s. 32-33
- Słowa kluczowe
- Usługi bankowe, Marketing internetowy, Obsługa klienta
Banking services, e-marketing, Customer service - Uwagi
- Zawiera trzy ramki: "Zalety kalkulatorów finansowych jako narzędzia e-marketingu", "Co sprawia, że internauci chętnie korzystają z kalkulatorów", "Rodzaje kalkulatorów dostępnych w serwisach internetowych banków"; wykres: "Liczba użytkowników kalkulatorów kredytów hipotecznych MultiBanku (w tys.)".
- Abstrakt
- Artykuł poświęcony jest internetowym kalkulatorom finansowym. Autorzy przedstawiają rodzaje kalkulatorów dostępnych w serwisach internetowych banków, omawiają ich wartość jako narzędzia e-marketingu i określają wymogi jakie muszą spełniać dobrze skonstruowane interaktywne kalkulatory finansowe aby stać się narzędziem doradczym dla klienta.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0860-7613
- Język
- pol