BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hof Robert
Tytuł
Tworzenie fabryk pomysłów
Źródło
Business Week - edycja polska, 2004, nr 18 (159), s. 70-74
Słowa kluczowe
Innowacje, Badania i rozwój (B+R), Nowe technologie
Innovations, Research & Development (R+D), High-tech
Firma/Organizacja
Procter & Gamble, Apple Computer Inc., Amazon
, ,
Abstrakt
Wiele czynników utrudnia wejście innowacyjnego produktu na rynek. Małe firmy, zazwyczaj najbardziej twórcze, są źle traktowane przez potencjalnych klientów. Obawiają się oni, że przesiębiorstwa te nie będą w stanie dostarczyć im swoich produktów lub nie przetrwaja na rynku. W wypadku dużych korporacji pojawia się zaś dylemat innowatora. Dostarczając swoim najlepszym klientom coraz bardziej wyrafinowanych i droższych produktów, firmy odnoszące sukcesy rezygnują z pracy nad projektami mniej zyskowanymi i tańszymi.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu