BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lechowicz Violetta, Szelerski Leszek, Lewandowska Agnieszka
Tytuł
Poinformować, przekonać, wesprzeć
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2007, nr 3, s. 45-48
Słowa kluczowe
Komunikowanie, Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Strategia komunikowania, Organizacja i zarządzanie, Zarządzanie w procesie zmian
Communication, Communication in organisation, Communication strategy, Organisation and management, Management under change process
Uwagi
Zawiera tabelę: Strategia komunikacji dla projektu "Południe" (fragment)
Firma/Organizacja
Coty Polska
Abstrakt
W artykule przedstawiono działania komunikacyjne i organizacyjne w sytuacji poważnych zmian - na przykładzie projektu konsolidacji funkcji logistycznych w firmie Coty Polska. Omówiono strategię działań komunikacyjnych. Scharakteryzowano cele do osiągnięcia, adresatów działań komunikacyjnych oraz instrumenty komunikacji. Zwrócono uwagę na wsparcie w procesie zmian w firmie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu