BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Knox Bev
Tytuł
Współpraca z mistrzem
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2007, nr 4, s. 32-34
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Szkolenia, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Enterprise management, Human Resources Management (HRM), Training, Customer Relationship Management (CRM)
Uwagi
Zawiera rysunek: Koło kompetencji
Abstrakt
Artykuł zawiera odpowiedź na pytanie czym różni się mistrzowski coaching od coachingu tylko dobrego. Przedstawiono umiejętności coacha, narzędzia współpracy z klientem, warunki powodzenia warsztatu oraz często popełniane przez coacha błędy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu