BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mitko Aneta
Tytuł
Spotler w komórce
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 4, s. 8-11
Słowa kluczowe
Telefonia komórkowa, Reklama multimedialna, Rynek reklamy, Gry komputerowe, Komunikowanie marketingowe
Mobile phone, Multimedia advertising, Advertising market, Computer games, Marketing communication
Abstrakt
Zdaniem autorki, jest duża szansa na to, aby Mobile Advertising i sam spotler stał się już wkrótce jednym z najlepszych narzędzi przekazu reklamowego w rękach marketerów. Na rewolucyjność tej metody komunikacji oraz na jej potencjał składa się jej zdaniem kilka istotnych czynników: telefon to medium o dużym zasięgu, które odbiorca zawsze ma przy sobie, nowoczesne możliwości technologiczne pozwalają uatrakcyjnić przekaz, użytkownicy komórek otwarci są na wszelkie nowinki, można precyzyjnie zdefiniować grupę targetową, a także dokładnie zmierzyć efekty mobilnej kampanii reklamowej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu