BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rutkowski Patryk
Tytuł
Kulisy Mystery Shopping
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 4, s. 19-21
Słowa kluczowe
Mystery Shopping, Kontrola wewnętrzna, Sprzedaż, Przewaga konkurencyjna, Obsługa klienta
Mystery Shopping, Internal control, Sale, Competitive advantage, Customer service
Abstrakt
Autor przypomina, że Mystery Shopping, czyli Tajemniczy Klient, jest metodą, która jest znana i powszechnie stosowana od ponad 70 lat. Począwszy od sprawdzania uczciwości doradców finansowych, dzięki niezwykłej skuteczności i dostępności nowoczesnych technologii telekomunikacyjnych i audiowizualnych rozwinęła się do kompleksowych programów badania doświadczeń i satysfakcji klientów, we wszystkich branżach, gdzie istnieje bezpośredni kontakt na linii sprzedawca - klient. Artykuł próbuje odpowiedzieć na pytanie: co przesądza o jej skuteczności?
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu