BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Meinardi Dominika
Tytuł
Więź klienta z luksusową marką
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 4, s. 42-44
Słowa kluczowe
Marketing wirusowy, Pozycjonowanie marki, Wartość marki, Psychologia konsumenta, Lojalność klientów, Marketing szeptany
Viral marketing, Brand positioning, Brand value, Consumer psychology, Customer loyalty, Buzz marketing
Abstrakt
Autorka przypomina, że istotą luksusu jest fakt jego dostępności dla nielicznych. Tak zwany marketing szeptany ułatwia producentom dóbr selektywnych zdobycie pożądanej klienteli, a jednocześnie otacza produkt aurą tajemniczości i ekskluzywności. Rynek dóbr luksusowych dynamicznie się rozwija, toteż producenci inwestują coraz większe sumy w sponsorowanie imprez dla sławnych i zamożnych. Jednak coraz częściej stają przed nowym wyzwaniem: gdy plany sprzedażowe są coraz ambitniejsze, oczywisty staje się fakt, że grono potencjalnych klientów musi się powiększyć dużo szybciej niż pozwala na to grafik imprez dla VIP-ów. Autorka przywołuje przykłady radzenia sobie z tym wyzwaniem.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu