BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dobosz Arkadiusz, Andrzejczyk Marcin
Tytuł
Umiejętność widzenia przyszłości
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 4, s. 45-48
Słowa kluczowe
Misja przedsiębiorstwa, Menedżer przyszłości, Przedsiębiorstwo przyszłości, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Zarządzanie dla sukcesu
Enterprise mission, Modern manager, Enterprise of the future, Enterprise management, Management for success
Abstrakt
Autorzy twierdzą, że sukces każdej działalności zorientowanej na osiągnięcie wytyczonego celu w danym horyzoncie czasowym zależy od trafnego przewidzenia, jak będzie wyglądać środowisko przyszłości w momencie realizacji przyjętych zamierzeń. Cechą wspólną działań podejmowanych zarówno przez indywidualne jednostki, jak i organizacje jest to, że ich bieżące działania osadzają się na określonej projekcji przyszłości i przyszłych warunkach funkcjonowania. Sukces leży po stronie tych, którzy umieją przewidywać najlepiej i w sposób najbardziej trafny ustanawiają swoje cele na przyszłość i dobrze planują sposób ich realizacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu