BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pogorzelski Jacek
Tytuł
Dylematy komunikacji marketingowej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 4, s. 49-52
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie skuteczne, Teoria marketingu, Strategia komunikowania, Psychologia komunikowania
Marketing communication, Effective communication, Marketing theory, Communication strategy, Communicate psychology
Abstrakt
Organizacja stara się jak najlepiej zaprojektować przekaz oraz skutecznie go zakomunikować, aby wywołać określony efekt w umysłach i zachowaniu odbiorców. Autor omawia m.in.: badania w kierunku lepszego zrozumienia funkcjonowania ludzkiego umysłu oraz procesu podejmowania decyzji, doskonalenie technik badawczych pozwalających na uzyskiwanie od odbiorców coraz istotniejszych z punktu widzenia marketingu informacji, analizy selektywne pozwalające na odrzucanie wszelkich mało istotnych informacji z otoczenia i koncentrowanie się na dostępnych, najistotniejszych, z punktu widzenia konkretnej decyzji, informacjach, tworzenie i wykorzystywanie technologii pozwalających na nowe (w założeniu: skuteczniejsze) sposoby dotarcia z komunikatem do odbiorców oraz poszukiwania całkiem nowych teorii pomagających redefiniować komunikację z odbiorcami.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu