BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zawadzka Anna
Tytuł
Komunikacja w branży informatycznej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 4, s. 54-57
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo informatyczne, Rynek informatyczny, Rynek instytucjonalny, Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie w biznesie
IT enterprises, Information technology (IT) market, Business to Business (B2B), Marketing communication, Business communication
Abstrakt
Zdaniem autorki, narzędzia komunikacji marketingowej stosowane przez firmy informatyczne działające w sektorze B2B różnią się od wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa kierujące swoje produkty lub usługi do masowego klienta. Specyfika branży informatycznej - zastosowanie zaawansowanych technologii i wymagający klienci, którzy oczekują od dostawcy wiedzy i umiejętności zaproponowania skrojonego na miarę potrzeb rozwiązania, determinuje dobór narzędzi marketingowych. Wszystkie działania marketingowe muszą bardzo precyzyjnie trafiać do często dość wąskiej grupy docelowej. Aby osiągnąć sukces i zrealizować założone cele, należy je dokładnie zaplanować i przygotować, najlepiej poprzedzając badaniami rynku i poczynań firm konkurencyjnych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu