BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kubicz Iwona, Kilen Norbert
Tytuł
Na drogie leczenie - marketing?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 4, s. 58-61
Słowa kluczowe
Rynek usług medycznych, Komunikowanie marketingowe, Marketing usług, Opieka zdrowotna, Standardy opieki zdrowotnej
Medical services market, Marketing communication, Service marketing, Health care, Healthcare standards
Abstrakt
Korzystanie z płatnych usług zdrowotnych nie jest już w Polsce, zdaniem autorów, niczym nowym. Prywatne kliniki, przychodnie i szpitale podejmują walkę o nowego klienta - wymagającego i gotowego zapłacić za leczenie. Mimo że walka promocyjna dotyczy głównie największych ośrodków miejskich, już niedługo może okazać się, że nie tylko. Płatne leczenie jako sektor usług ma przecież coraz większy zasięg, a obietnice fachowości, miłej atmosfery czy po prostu dostępności trafiają do wyobraźni coraz większej rzeszy potencjalnych klientów. Autorzy twierdzą, że marketing niepublicznych ośrodków zdrowia powinien skupić się na budowaniu wartości dodanej, której - co wynika z badań - zdaniem części Polaków wciąż brakuje.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu