BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wierzchowska Magdalena
Tytuł
Strategia odwrotu
Źródło
Businessman Magazine, 2004, nr 11, s. 46-49
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Giełda papierów wartościowych, Inwestor strategiczny, Browarnictwo, Rynek piwa, Konsumpcja piwa, Marka produktu
Enterprise management, Stock market, Strategic investor, Brewing industry, Beer market, Beer consumption, Product brand
Firma/Organizacja
Carlsberg Okocim SA
Abstrakt
Historia obecności Carlsberg Okocim na GPW to scenariusz charakterystyczny dla wielu giełdowych debiutów. Wchodzą jako małe firmy potrzebujące kapitału, szybko rosną i wtedy stają się interesujące dla inwestora strategicznego. A gdy ich płynność zbliża się do zera, opuszczają parkiet, bo nie ma już sensu sztucznie utrzymywać ich w publicznym obrocie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu