BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziekońska Joanna
Tytuł
Być jak wzorowy sprzedawca
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 4, s. 62-65
Słowa kluczowe
Rynek odzieżowy, Obsługa klienta, Budowanie lojalności klienta, Psychologia sprzedaży, Zarządzanie zadowoleniem klientów
Clothing market, Customer service, Cultivation customer loyalty, Sales psychology, Customer satisfaction management
Firma/Organizacja
Vistula SA
Abstrakt
Autorka informuje, że polski rynek odzieżowy należy do najatrakcyjniejszych w Europie Środkowo-Wschodniej, którego wartość fachowcy szacują na ok. 15 mld złotych, rozwija się on w tempie 8-10 proc. rocznie. Mimo konkurencji ze strony globalnych marek, polskie firmy starają się nie tylko utrzymać pozycję, ale jeszcze rozszerzyć zasięg działania na kraje sąsiednie. Okazuje się, że jakość obsługi, nastawienie pracowników i ich gotowość do pomocy to najważniejszy, na równi z jakością produktów, czynnik decydujący o satysfakcji klienta i w efekcie jego lojalności. Klientom nie wystarczają już ładnie zaaranżowane sklepy, piękne witryny. Nie dbają, ile czasu i pieniędzy firmy inwestują w działalność marketingową, badawczą, szkolenia pracowników - w ostatecznym rozrachunku o zakupie decyduje sprzedawca i jego podejście do klienta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu