BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pietrzak Michał
Tytuł
Marketingowy śmietnik
Źródło
Businessman Magazine, 2004, nr 11, s. 138-142
Słowa kluczowe
Reklama, Kampanie reklamowe, Marketing, Reklama w mass mediach
Advertising, Advertising campaign, Marketing, Advertising in mass media
Abstrakt
Z przeprowadzonych w ubiegłym roku badań wynika, że Polacy skażą się na zbyt dużą ilość reklam w telewizji (87 procent, w radiu (51 procent oraz w ulotkach przesyłanych pocztą (56 procent . Taka sytuacja doprowadziła do powstania zjawisk zappingu (przełączanie kanałów w trakcie trwania bloku reklamowego) i tzw. habituacji (ogólnego znieczulenia na komunikaty reklamowe), a te z kolei do poszukiwania przez marketerów innych źródeł dotarcia do masowego konsumenta, m.in. poprzez narzędzia marketingu bezpośredniego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu