BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Macierzyński Michał
Tytuł
Bank w komórce
Źródło
Gazeta Bankowa, 2004, nr 42, s. 37-38
Słowa kluczowe
Usługi bankowe, Technologie telekomunikacyjne, Telefonia komórkowa, Short Message Service (SMS), Sieciowy system obsługi, Teleinformatyka
Banking services, Telecommunication technologies, Mobile phone, Short Message Service (SMS), Network operating system, Teleinformation
Uwagi
Zawiera tabelę: "Liczba klientów korzystających z alarmów SMS-owych".
Firma/Organizacja
Raiffeisen Bank Polska SA
Abstrakt
Rośnie zainteresowanie instytucji finansowych bankowością mobilną. Do korzystania z serwisu bankowości mobilnej wystarczy odpowiedni telefon komórkowy i kontakt z centrum telefonicznym banku. Jako pierwszy w Polsce usługę pod nazwą R-Mobile zaoferował swoim klientom Raiffeisen Bank Polska. Oprócz sprawdzenia salda, historii rachunku czy założenia lokaty, klient może również wykonać zdefiniowane przelewy z datą bieżącą i przyszłą.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu