BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styczek Dariusz
Tytuł
Ofensywa filiżanek
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 7 (171), s. 32-33
Słowa kluczowe
Korporacje, Gastronomia
Corporation, Gastronomy
Firma/Organizacja
Tchibo, Starbucks Coffe Int., Nescafe, Coffeeheaven Int.
, , ,
Abstrakt
Bary kawowe są w Polsce coraz popularniejsze, a ich przychody ciągle rosną. Najpopularniejsze sieci barów kawowych - Tchibo, Nescafe, Coffeeheaven, Mercer's - umiejscowione są w dobrych lokalizacjach i mają szerokie widełki cenowe. Dziś liczbę barów typu fast coffee w Polsce można szacować na 300. Sieci barów kawowych obecnych w Polsce obawiają się wejścia na ten rynek amerykańskiego giganta Starbucks Coffe Int.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu