BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Koska Maciej
Tytuł
Dwóch liderów, rosnąca sprzedaż : Napoje gazowane i wody w Polsce
Źródło
Nasz Rynek Kapitałowy, 2004, nr 11, s. 97-99
Słowa kluczowe
Przemysł spożywczy, Rynek napojów bezalkoholowych, Napoje bezalkoholowe, Produkcja żywności, Sprzedaż produktu, Konsumpcja żywności
Food industry, Non-alcoholic beverages market, Soft drinks, Food production, Product sales, Food consumption
Firma/Organizacja
Coca-Cola, Pepsi Cola
,
Abstrakt
W latach 90. ubiegłego stulecia spożycie produktów branży napojów bezalkoholowych wzrosło w kraju kilkukrotnie. Pod względem konsumpcji soków i napojów Polska dogoniła już "starą" Unię Europejską. Jednakże wzrost wymagań konsumentów i konkurencja ograniczyły liczebność sektora o 75 procent We wszystkich rankingach przewodzą dwie firmy: Coca Cola i Pepsi Cola.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-9711
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu