- Autor
- Kościański Jacek
- Tytuł
- Boom w reklamie internetowej : Unia & Polska
- Źródło
- Nowe Życie Gospodarcze, 2004, nr 19, s. 19
- Słowa kluczowe
- Rynek reklamy, Internet, Nowe technologie, Reklama
Advertising market, Internet, High-tech, Advertising - Abstrakt
- Wydatki na reklamę w Internecie, mimo recesji gospodarczej, rosły o kilkadziesiąt procent rocznie. Pomimo dużych trudności z dokładnym oszacowaniem tego rynku, z powodu braku jednolitego standardu.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1234-5784
- Język
- pol